Praćenje, amortizacija i evidencija osnovnih sredstava nikada nije bila jednostavnija. Ovaj paket sadrži sve potrebne elemente kao Lager lista OS, Kartica OS te veliki izbor izvještaja.

Modul Osnovna sredstva omogućava evidenciju, upravljanje i praćenje osnovnih sredstava u kompaniji. Pored unosa dokumenata kao što su ulazi, povećanja i smanjenja vrijednosti, modul obuhvata i kalkulaciju amortizacije, te pruža precizne izvještaje koji omogućavaju praćenje stanja i kretanja osnovnih sredstava.

Ključne funkcionalnosti modula

5.1 Dokumenti:

  • Ulaz osnovnog sredstva
  • Uvozna kalkulacija
  • Naknadni ulaz
  • Početno stanje
  • Povećanje vrijednosti
  • Smanjenje vrijednosti
  • Isknjiženje
  • Amortizacija

Izvještaji:

  • Lager lista
  • Promet po amortizacionim grupama
  • Promet po kontima nabavne vrijednosti
  • Kartica osnovnih sredstava
  • Ulazni računi za period
  • Ulazni računi zbirno po dobavljačima
  • Dokumenti zbirno
  • Dokumenti zbirno po dobavljačima
  • Dokumenti zbirno po amortizacionim grupama
  • Dokumenti zbirno po kontima nabavne vrijednosti

Ovaj modul olakšava praćenje životnog ciklusa osnovnih sredstava, od njihovog unosa do amortizacije i isknjiženja, te omogućava kvalitetno planiranje i upravljanje imovinom kompanije.

<< Nazad na sve programske pakete

logo

INFOLAB d.o.o.
M. Maka Dizdara do broja 68
(Stupine B8, lamela I/9)
75000 Tuzla, Bosna i Hercegovina
+387 61 704 755 | info@infolab.ba

Ukratko o nama

INFOLAB d.o.o. Tuzla, Vaš pouzdan partner za digitalizaciju i unapređenje poslovanja. Od našeg osnivanja 2016. godine, fokusirani smo na razvoj i implementaciju inovativnog računovodstvenog sistema MISS, prilagođenog potrebama malih, srednjih i velikih preduzeća. 

© 2025 INFOLAB d.o.o.
Sva prava pridržana
Designed by:
Web Studio NESA