Praćenje, amortizacija i evidencija osnovnih sredstava nikada nije bila jednostavnija. Ovaj paket sadrži sve potrebne elemente kao Lager lista OS, Kartica OS te veliki izbor izvještaja.
Modul Osnovna sredstva omogućava evidenciju, upravljanje i praćenje osnovnih sredstava u kompaniji. Pored unosa dokumenata kao što su ulazi, povećanja i smanjenja vrijednosti, modul obuhvata i kalkulaciju amortizacije, te pruža precizne izvještaje koji omogućavaju praćenje stanja i kretanja osnovnih sredstava.
Ključne funkcionalnosti modula
5.1 Dokumenti:
Izvještaji:
Ovaj modul olakšava praćenje životnog ciklusa osnovnih sredstava, od njihovog unosa do amortizacije i isknjiženja, te omogućava kvalitetno planiranje i upravljanje imovinom kompanije.
INFOLAB d.o.o.
M. Maka Dizdara do broja 68
(Stupine B8, lamela I/9)
75000 Tuzla, Bosna i Hercegovina
+387 61 704 755 | info@infolab.ba
INFOLAB d.o.o. Tuzla, Vaš pouzdan partner za digitalizaciju i unapređenje poslovanja. Od našeg osnivanja 2016. godine, fokusirani smo na razvoj i implementaciju inovativnog računovodstvenog sistema MISS, prilagođenog potrebama malih, srednjih i velikih preduzeća.